Manicure hybrydowy: Jak wykonać perfekcyjny manicure hybrydowy w domu? | Szkolenie Indigo


Jak zauważyliście, powoli nadrabiam zaległości, które powstały przez moją nieobecność. Wiem, że czekacie także na wpisy paznokciowe. Już niebawem takie posty się ukażą. Nieskromnie mówiąc bardzo lubię swoje paznokcie i ich kształt - ostatnio postawiłam na ich regenerację i odżywienie i wyglądają jeszcze lepiej, także czekajcie na nowe pomysły i stylizacje. Dzisiaj, będąc w temacie paznokci opowiem Wam o szkoleniu Manicure Hybrydowy marki Indigo, w którym mogłam uczestniczyć dzięki Meet Beauty, na którym uczestniczki warsztatów z tą marką dostały zaproszenie na nie. Same warsztaty były świetnie przeprowadzone, o czym pisałam już w poście dotyczącym samego Meet Beauty. Do wyboru miałyśmy kilka miast - ja wybrałam Katowice ze względu na to, że studiowałam w sąsiednim mieście. Szkolenie poprowadziła Joanna Bandurska i odbyło się 30 maja w Centrum Szkoleniowym Indigo przy ulicy 1 Maja. Tam też można zakupić produkty tejże marki. Szkolenie trwało 6 godzin i uczestniczyło w nim 10 dziewczyn. Na szkolenie wybrałam się razem z Eweliną, z którą miło spędziłam czas. 


Na początku pani Asia przedstawiła nam zasady prawidłowego manicure i trochę teorii. Bardzo mi się podoba takie podejście, ponieważ nie każda uczestniczka musiała wcześniej wykonywać manicure hybrydowy i wiedzieć, jak to się robi krok po kroku. Dowiedziałyśmy się jakich pilników używać na poszczególnym etapie, poznałyśmy także różne rodzaje produktów utwardzających. Indigo ma ofercie nie tylko standardową bazę i top, ale także m.in. bazę proteinową czy top nabłyszczający, który nie pozostawia warstwy dyspersyjnej. 

 
Po przedstawieniu marki, wyjaśnieniu ważnych pojęć i kwestii mogłyśmy przystąpić do pracy i wykonywania manicure na własnych paznokciach. W trakcie szkolenia pani Asia pokazała na ochotniczkach jak przedłużyć paznokcie, a także różne zdobienia i wzory, m.in. z użyciem folii transferowej, która niesamowicie mi się podoba. W razie wątpliwości, mogłyśmy pytać i zwracać się o pomoc. Każda z nas przyniosła swoją lampę i na niej uczyła się wykonywać manicure, aby w domu swobodnie się nią posługiwać. Do dyspozycji miałyśmy ogrom przepięknych lakierów, pilniczki i inne potrzebne rzeczy. Dużym zainteresowaniem cieszyły się lakiery hybrydowe z nowej wówczas kolekcji Gel Polish by Natalia Siwiec. Kolory były przepiękne, pastelowe, idealne na lato. Sama wykorzystałam je podczas tworzenia swojego manicure. 


Dziewczyny podczas szkolenia tworzyły małe dzieła na swoich paznokciach, mogłyśmy także swobodnie porozmawiać, gdyż panowała bardzo miła i przyjazna atmosfera. Podczas szkolenia miałyśmy dostęp do poczęstunku i ciepłych napojów. Miałyśmy też krótką przerwę, podczas której dostałyśmy pyszny, ciepły obiad. Otrzymałyśmy także pyłek Indigo i pilniczek. Pod koniec szkolenia dostałyśmy certyfikaty i zrobiłyśmy sobie wspólne zdjęcie. Poniżej zdjęcie z Eweliną.


Serdecznie polecam wszystkim osobom interesującym się manicure hybrydowym skorzystanie z profesjonalnego szkolenia. Podoba mi się to, że jest to nie tylko sama teoria, ale także część praktyczna, podczas której najwięcej się uczymy. Wiele z nas wykonuje hybrydy w zaciszu swojego domu znajomym i innym osobom. Bardzo ważne jest dbanie o bezpieczeństwo i higienę pracy, zwłaszcza jeśli wykonujemy taki manicure innym osobom. Często się zdarza, że nieumiejętnie ściągniemy hybrydę, przy czym możemy uszkodzić płytkę paznokcia. Oczywiście nie chcemy tego rodzaju błędów, tym bardziej jeśli dbamy także o swoją opinię wśród innych. Wiadomo, chcemy być najlepsi w tym co robimy i dbać o estetykę, ale także o bezpieczeństwo. Uważam, że dzięki warsztatom ugruntujemy swoją wiedzę i poszerzymy umiejętności, a także potwierdzimy swoją wiedzę i kompetencję uzyskując certyfikat. Myślę, że to bardzo motywuje do pracy i dalszego rozwijania się. 

Znacie lakiery i markę Indigo? A może zastanawiacie się nad udziałem w szkoleniach?

instagram