Beauty by Bloggers czyli spotkanie blogerek w Częstochowie


W Częstochowie miałam już okazję być nie jeden raz, ponieważ jest to miasto oddalone od mojego miejsca zamieszkania o około 65km. Niedawno relacjonowałam pokaz Semilac, w którym uczestniczyłam i który odbywał się właśnie tym mieście. Gdy dowiedziałam się o spotkaniu blogerek, postanowiłam spróbować i zgłosić się. Spośród wielu zgłoszeń wybrano także i mnie, z czego bardzo się cieszę. Spotkanie odbyło się 11 czerwca w Resto&Cafe29.
Żadnej z dziewczyn nie znałam osobiście, choć przyznam, że wcześniej dokładnie prześledziłam ich blogi. Sprawcą całego wydarzenia i osobą, bez której to spotkanie by się nie odbyło, była Ania, która prowadzi bloga: kolorowy-kraj.pl


Parę minut po 14 zaczęłyśmy oficjalnie nasze spotkanie. Na początku miałyśmy okazję wysłuchać wykładu dr Agnieszki Tomali z kliniki medycyny estetycznej Beauty Club Lemone, która odpowiedziała na wiele nurtujących nas pytań dotyczących zabiegów, suplementacji i kremów z filtrem. Obejrzałyśmy także krótki filmik o tym, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna i stosowanie filtrów. Każda z nas otrzymała także zestaw produktów, które pokażę Wam dokładniej w następnym poście.


Następnie pan Jacek Krzanowski z Fabryki Świec Light (Polskie Świece) zaprezentował wiele pięknych świec, a także obdarował nas świecami z logo Beauty by Bloggers, specjalnie przygotowanymi na nasze spotkanie. Przyznam, że najbardziej spodobały mi się świece proste i klasyczne w jednym kolorze - białe i czarne - idealnie pasowałyby do mojego wnętrza.


Wysłuchałyśmy także wykładu pani Ilony Nalewajki z Ministerstwa Urody (Cureplex) na temat włosów a także zobaczyłyśmy wykonanie ciekawej i artystycznej fryzury.


Niestety musiałam opuścić spotkanie trochę wcześniej, abym mogła dotrzeć na dworzec na czas. Podczas spotkania panowała miła atmosfera, dziewczyny były bardzo sympatyczne, a całość była fantastycznie zorganizowana. Jestem pod wrażeniem tego, jak Ania poradziła sobie ze wszystkim - było naprawdę świetnie! Oprócz sporej dawki wiedzy otrzymałyśmy także mnóstwo prezentów. W ogóle się nie spodziewałam, że będzie tego aż tak dużo! Ledwie poradziłam sobie z doniesieniem tego wszystkiego na dworzec i potem do domu. W kolejnym wpisie pokażę Wam upominki, jakie otrzymałyśmy. Zdjęcia ze spotkania są autorstwa Pauliny Arcab.



W Beauty By Bloggers wzięły udział: Kolorowy-kraj, Elfie's Planet, Blonde Bangs, Matka na obcasie, Psychodeliczny Świat Testów, Szkatułka, Delightful, Killukitty, Praktycznie Kosmetycznie i ja (Optymistyczne dni). To było naprawdę udane spotkanie. Bardzo się cieszę, że mogłam wziąć w nim udział.

instagram