Ulubieńcy kwietnia


W kwietniu sporo się działo, był to dosyć intensywny miesiąc. W makijażu stawiałam na pewniaki i nie odkryłam żadnego genialnego kosmetyku. Wybierałam sprawdzone produkty, o których już pisałam niejednokrotnie na blogu. Jeśli chodzi o pielęgnację to tutaj postawiłam na olejki. Odkryłam dwa świetne produkty, które przynoszą bardzo dobre efekty przy codziennym stosowaniu. Zatem zapraszam do czytania.


OLEJEK DO TWARZY MAGIC ROSE EVREE + KREM DO TWARZY ESSENTIAL EVREE
Te dwa kosmetyki w połączeniu dają świetne efekty na mojej twarzy. Nabieram odrobinę kremu i łączę z 3-4 kroplami olejku. Taką mieszankę nakładam na noc. Olejek szybciej się wchłania, a skóra jest nawilżona, gładka i przyjemna w dotyku. Taki efekt utrzymuje się do rana, skóra jest napięta i wygląda zdrowo.  Olejek ma wygodny aplikator - dzięki pipecie możemy dozować ilość produktu. Ma różany zapach, jednak w połączeniu z kremem mało wyczuwalny. Bardzo lubię produkty i kremy marki Evree. O wspomnianym kremie powstał osobny wpis.




OLEJEK DO DEMAKIJAŻU RESIBO
W mojej pielęgnacji królują olejki - używam ich do ciała, włosów, twarzy, paznokci. Moje odkrycie to olejek do demakijażu Resibo. Najpierw używam płynu micelarnego, a dopiero sięgam po ten olejek - wtedy wszystko jest ładnie domyte, twarz jest czysta i nie ma żadnych pozostałości po produktach kolorowych. Twarz po takim demakijażu nie pozostaje sucha, ale nawilżona i mięciutka. Czasami używam go też rano - po umyciu twarzy tym olejkiem, podkład lepiej się nakłada na twarz i nie podkreśla suchych skórek. 



LAKIER DO PAZNOKCI EXTREME NAILS NR 181 WIBO
Ten lakier nosiłam na paznokciach non stop, dopiero po koniec miesiąca zrobiłam sobie hybrydy. Ma piękny, różowy, przybrudzony kolor i długo się utrzymuje na moich paznokciach. Nosiłam go w duecie ze złotkiem z Lovely (na serdecznym palcu) i taki manicure prezentował się naprawdę super.


Tak prezentują się moi kwietniowi ulubieńcy. Niebawem powstaną wpisy bardziej szczegółowe dotyczące wspomnianych olejków do twarzy. Jeśli interesuje Was pielęgnacja z użyciem olejków to na blogu jest wpis, który porusza ten temat. Zachęcam do zajrzenia i przeczytania go.



Używałyście tych kosmetyków? Co o nich sądzicie? Jak wyglądają Wasi kwietniowi ulubieńcy?

instagram