Manicure hybrydowy: róż w nieco innym wydaniu


Prawie trzy tygodnie temu pokazywałam Wam manicure wykonany zwykłymi lakierami. Tym razem wykonałam hybrydę na moich naturalnych paznokciach. Użyłam tutaj moją nowość, którą mogłyście zobaczyć w poście z zakupami - Strong White z Semilac. Powiem szczerze, że dopiero się uczę nim posługiwać, bo jest to ciężki kolor, który wymaga precyzji. Myślę, że następnym razem będzie już lepiej. 


Lakiery, które zastosowałam w tym manicure to: Pink Rock 007 z Semilac (na palcu środkowym i kciuku), wspomniany już Strong White 001 również z Semilac na palcu serdecznym oraz Forever Calm z NeoNail na pozostałych dwóch paznokciach. Na biały lakier dodatkowo nałożyłam Syrenkę i przykleiłam naklejkę - piórko.


Według mnie wszystkie kolory dobrze ze sobą współgrają, a piórko jest połączeniem każdego z nich. Ten manicure mam już dwa tygodnie i nadal wygląda bardzo dobrze, a i odrosty są niewielkie.


Jak Wam się podoba takie połączenie? Lubicie takie kolory?

instagram