Manicure świąteczny na ostatnią chwilę


Witajcie Kochani w ten Wigilijny dzień. Dziś przybywam do Was z moją propozycją manicure świątecznego. To opcja dla tych, którzy dopiero teraz mają czas, aby coś zmalować na swoich paznokciach. Ja także miałam mało czasu, wróciłam dopiero wczoraj wieczorem do domu rodzinnego i dziś z samego rana pomalowałam właśnie w taki sposób swoje paznokcie. Przedstawiony manicure wykonany jest lakierami hybrydowymi, ale myślę, że można stworzyć coś podobnego także zwykłymi lakierami. 


Do wykonania tego manicure użyłam dwóch lakierów hybrydowych marki Semilac: czerwony to 027 Intense Red, a złoty - 037 Gold Disco. Na środkowym palcu jest także Intense Red wraz z pyłkiem, który daje efekt syrenki.

 
I tak prezentuje się cały manicure. Prosto, szybko i efektownie. A co Wy o nim sądzicie? Jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu i może zmalujecie coś podobnego.


Na koniec chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia.

 Wesołych Świąt Kochani! Dużo miłości, spokoju, wytchnienia, miłych chwil spędzonych w rodzinnym gronie i samych pyszności! A także życzliwości, zadowolenia i spełnienia najskrytszych marzeń!

instagram