Przegląd miesiąca (maj)



Zapraszam Was na przegląd miesiąca. Jest to post poświęcony książkom, filmom, muzyce, ciekawym wydarzeniom, zakupom. Być może coś Was zainspiruje, zaciekawi. Zapraszam do czytania!

1. Przeczytane książki
Pierwszą książką, o której opowiem będzie książka, która zrobiła niemałe zamieszanie w sieci. Mowa tu o "Girl online" Zoe Sugg, czyli Zoelli. Opowiada o dziewczynie, która dzieli się swoimi przemyśleniami na blogu, o którym wie tylko jej przyjaciel. Powiem szczerze - myślałam, że w moim wieku będzie 'dało się' przeczytać tę książkę i troszkę się przeliczyłam. Okazała się typową książką dla nastolatek i jeśli takie dziewczyny czytają mojego bloga to im jak najbardziej polecam.
Kolejna książka to "Bloger - Poradnik dla blogerów" Tomka Tomczyka. Cieszę się, że wreszcie przeczytałam tę książkę, myślę, że każdy z nas znajdzie w niej coś dla siebie. Nie jest to typowy poradnik jakich mnóstwo w sieci, to książka o tym, jak pisanie uczynić sztuką. Blog jest przedstawiony jako styl życia oraz sposób na życie. Warto przeczytać.


 (źródło zdjęć: empik.com i wydaje.pl)


2. Obejrzane filmy
W tym miesiącu polecę Wam jeden film, a będzie to "Wszyscy mają się dobrze" z 2009 r. z Robertem de Niro w roli głównej (podaję rok, bo jest też starsza wersja z 1990 - film, który polecam to remake). Opowiada o mężczyźnie, który postanawia odwiedzić swoje dorosłe dzieci i zobaczyć, jak sobie radzą. Po śmierci żony jest samotny, pragnie spotkać się z dziećmi, nie przypuszcza, że podróż w którą się uda, przyniesie tyle niespodzianek. Film mówi też o tym, aby pielęgnować relacje z bliskimi, daje do myślenia - uważam, że warto go obejrzeć.

(źródło zdjęcia: filmweb.pl)


3. Najczęściej słuchane piosenki
W maju bardzo często słuchałam: "Firestone" Kygo ft. Conrad Sewell, "Crazy" Stars go dim,"Want to want me" Jason Derulo. Wszystkie energiczne, jeśli jeszcze ich nie znacie, koniecznie posłuchajcie!





4. Ciekawa strona
Chciałabym Wam polecić stronę radiowej Trójki (ale i nie tylko, bo jest też dwójka, czwórka) z playlistą, piosenkami, które możemy posłuchać [tutaj]. Zawsze słuchałam stacji radiowych typu rmf maxx, radio zet, eska itp., ale przekonałam się i do innego radia - mamy tam mnóstwo starych piosenek, przebojów czy też nieznanych i ciekawych utworów (przykładowi artyści: Kult, Lao Che, Moby, Chłopcy z Placu Broni, Metallica i wiele innych). Na stronie mamy możliwość posłuchać także przeróżne audycje: [tutaj].

http://www.polskieradio.pl/9,Trojka/33,Playlista


5. Wydarzenie
W maju były moje urodziny. Spędziłam ten czas bardzo miło, zarówno z rodziną, jak i z chłopakiem i przyjaciółmi. Świętowanie troszkę się przedłużyło, szkoda, że potem trzeba było wracać do obowiązków i nauki. Dostałam dużo życzeń i prezentów, za które jestem bardzo wdzięczna.



6. Zakup miesiąca
W maju drogerie raczyły nas promocjami, z których oczywiście skorzystałam. Głównie zaszalałam w Rossmannie, a także w drogerii internetowej ezebra.pl Najbardziej jestem zadowolona z mini zestawu z Estee Lauder oraz różu z Max Factor. Wszystko zobaczycie w poście z zakupami, który pojawi się niebawem.
W Jysku kupiłam koszyczek, który świetnie sprawdzi się do przechowywania kosmetyków, trzymam w nim produkty do pielęgnacji twarzy.



A jak wyglądał ten miesiąc u Was? Co ciekawego obejrzałyście, przeczytałyście, a może kupiłyście coś, z czego jesteście bardzo zadowolone?

instagram