Zakupy: luty


Styczniowe zakupy były niewielkie, choć dosyć konkretne i wartościowe - pokazywałam Wam m.in. paletę Naked Basics2. Tym razem kupiłam tańsze kosmetyki - głównie do pielęgnacji. Przede wszystkim pokażę Wam moje zakupy z drogerii DM a także nagrodę, jaką udało mi się wygrać w konkursie.


W ferie będąc niedaleko czeskiej granicy udałam się do drogerii DM. Byłam tam tylko chwilę, dlatego nie miałam czasu, żeby dokładniej przyjrzeć się kosmetykom i jeszcze coś wybrać. Żałuję, że nie kupiłam słynnych mocno oczyszczających szamponów i kremów do rąk. Jednak kupiłam sześć innych produktów pielęgnacyjnych: dwa żele pod prysznic Balea, dwie pianki do twarzy: jedna z Alverde, druga z Balea oraz dwie odżywki do włosów Balea (tę czarną już miałam i bardzo ją polubiłam).


 W DMie do koszyka wrzuciłam też pomadkę, która łudząco przypomina mi pomadki z Wibo (konsystencja, kolor, trwałość ale i opakowanie).


Wreszcie udało mi się kupić szampon aloesowy Equilibra, nabyłam go w sklepie zielarskim za ok. 18zł. Do szamponu dołączona była miniaturowa odżywka. Produkt ten jest zachwalany przez wiele osób - mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi. Głównie chodzi mi o moją wrażliwą skórę głowy i nawilżenie jej. Kupiłam także mgiełkę termoochronną z firmy Marion, którą bardzo lubię głównie za zapach, a także kurację do włosów z olejkiem arganowym Oil Care z Isany (koszt to 5zł!).


I na koniec moja wygrana na blogu Reanimacja Blondynki. Jeszcze raz dziękuję.


I to już wszystkie moje zakupy w lutym. Bardzo się cieszę, że będę mogła przetestować kosmetyki Balea, ponieważ do tej pory miałam do czynienia tylko z czterema produktami z tej firmy. Alverde to dla mnie też nowość. Szampon z Equilibra długo wisiał na mojej liście zakupów i wreszcie go zdobyłam. Także jak widać, jestem bardzo zadowolona z tych zakupów i mam nadzieję, że będę też zachwycona ich działaniem.


Napiszcie, czy używałyście tych kosmetyków i jakie macie zdanie na ich temat. Lubicie kosmetyki Balea i Alverde? Co polecacie z tych firm? A może znacie jakąś stronkę, gdzie można je kupić w niskich cenach?

instagram