Lakiery idealne na jesień

Cześć! Mam wrażenie, że dopiero pisałam o idealnych lakierach na lato, a tu już trzeba pisać o tych jesiennych. Czas szybko leci, ale trzeba go sobie jakoś umilać. Uwielbiam zaakcentować daną porę roku na paznokciach, latem wybieram żywe, jaskrawe kolory, pastele itp., a jesienią stawiam głównie na bordo, ciemne czerwienie, fiolety i brązy.


Tak wygląda cała gromadka lakierów, które według mnie świetnie pasują jesienią. Przed Wami 12 lakierów różnych marek.


Na początku odcienie dosyć mocne i intensywne. Dwie pierwsze pochodzą z serii Rich Color z Golden Rose: odpowiednio nr 105 (post z tym lakierem [tutaj] i 28 (odpowiednik Bahama Mama z Essie). Następny lakier jest z Lovely z serii Gloss like gel nr 237. I na końcu lakier z Golden Rose z serii Color Expert nr 29. Właśnie takie odcienie jesienią uwielbiam najbardziej!


Następne kolory to brązy/kolory taupe: pierwszy to Essie Don't Sweater It, drugi to Rimmel Lycra Pro Chic and Chearful 341. Manicure z lakierem z Rimmela i złotym piaskiem [tutaj].


Lubię także fiolety, jaśniejszy pokazywałam Wam już w poście z wakacyjnymi lakierami, ale jesienią również wygląda dobrze. To lakier z Golden Rose z serii Rich Color nr 47. Manicure z nim w roli głównej [tutaj] (mani kropeczkowy) i [tutaj] (w połączeniu z jaśniejszym fioletem). Drugi lakier do Delia Coral Prosilk nr 95 - głęboka śliwka.


Malinowo-koralowy lakier widziałyście już w ulubieńcach października, to nr 07 z Golden Rose z serii Rich Color, natomiast głęboka czerwień wpadająca w bordo to Delia Coral Prosilk nr 51.


I na koniec dwa lakiery piaskowe, zarówno solo jak i np.  na jednym paznokciu wyglądają uroczo. Są to Snow Dust nr 1 z Lovely oraz Wow Glamour Sand z Wibo nr 3.


Zapomniałam jeszcze wspomnieć o lakierze z Essie w kolorze Bordeaux. Niestety nie zrobiłam mu zdjęcia, dlatego posiłkuję się zdjęciem z postu z zakupami.


I to mój cały zbiór ulubionych jesiennych lakierów.


Macie któryś z tych lakierów? Lubicie takie kolory? A może macie ulubieńców w tej kategorii? Koniecznie napiszcie!

instagram