14/16 SZO: 8 lakierów idealnych na lato (i nie tylko)

Hej! Dziś chciałabym Wam pokazać kilka lakierów, które są świetne na lato i bardzo często ich używałam w tym czasie. Pięknie wyglądają na paznokciach i ładnie podkreślają opaleniznę. Może coś podpatrzycie czy to na następny sezon, czy na jesień - z powodzeniem na tę porę roku też się nadają - bo kto powiedział, że jesienią trzeba nosić tylko ciemne i stonowane kolory? Warto przywołać trochę lata na paznokciach. Dosyć tej gadaniny, zapraszam dalej!

 

Tak wygląda cała gromadka lakierów, które polubiłam i używałam całe wakacje. Poniżej bardziej szczegółowe opisy i ich nazwy.


Na początek dwa lakiery z Golden Rose Rich Color, które na moich paznokciach lądowały non stop. Ta seria totalnie mnie zaskoczyła i jestem nią oczarowana! Zarówno mówię tu o kolorach, kryciu jak i trwałości. Polecam każdemu, koszt lakierów to 6,9zł, ale w różnych sklepikach czy to hurtowniach możecie kupić je jeszcze taniej - ja te dwa lakiery kupiłam po 4,5zł za sztukę. Numery lakierów: piękny błękitny lakier to numerek 38 a jasny liliowy lakier to numer 103 [osobny post tutaj].


Kolejne lakiery pochodzą z firmy Essie. Szczególnie polecam Wam nieśmiertelny i bardzo znany kolor: Watermelon, który kupiłam w tym miesiącu. Ni to róż ni to czerwień - coś pomiędzy. Pięknie wygląda na paznokciach. Pozostałe dwa to chłodna mięta Where's my chauffeur oraz neonowy koral Camera.


Następne kolorki to piękny miętowy lakier z połyskiem Inglot nr 969, o którym pisałam w ulubieńcach miesiąca, cielisty "nude" kolor z Catrice 030 [osobny post tutaj] oraz jasny róż z Eveline 325, który świetnie podkreślał opaleniznę i wyglądał ładnie zarówno na dłoniach jak i na stopach.


Tak prezentuje się szczęśliwa ósemka, która naprzemiennie pojawiała się na moich paznokciach latem. Dajcie znać, czy macie któryś z tych lakierów, co sądzicie i jakie lakiery królowały u Was w te wakacje.

instagram