Ulubieniec czy bubel? Garnier płyn micelarny

Przed Wami recenzja produktu, który jest już znany przez większość z Was. Jednak jeśli ktoś jeszcze o nim nie słyszał, to tym bardziej zachęcam do przeczytania i przyjrzenia się bliżej temu kosmetykowi. A mowa tu o płynie micelarnym z Garniera.

 

 Butelka z płynem ma 400 ml, więc jest to naprawdę duża pojemność. Producent twierdzi, że wystarczy nam na 200 zastosowań. Nie sprawdzałam, ale na pewno długo będziemy mogły go używać. Jest bezzapachowy (choć ja wyczuwam lekki zapach) i przeznaczony do skóry wrażliwej. Wg producenta to płyn 3 w 1: po pierwsze usuwa makijaż, po drugie oczyszcza i po trzecie koi.
 Kolejnym plusem jest cena, wg wizażu kosztuje 20 zł, choć przyznam, że jeszcze nie spotkałam się z nim w cenie regularnej. Jedną butelkę kupiłam w Hebe za 17,99zł, a drugą w Super-Pharm za 10zł. Dlatego warto się rozglądać, bo często jest na promocji.


 A teraz najważniejsze, czyli działanie. U mnie spisuje się rewelacyjnie. Wystarczy nasączyć nim wacik, podtrzymać kilka sekund na powiece i makijaż oka szybko zostaje usunięty. Z twarzy równie dobrze wszystko usuwa, jednak ja twarz myję jeszcze żelem, w celu dokładniejszego oczyszczenia. Bardzo ważne - ten płyn nie podrażnia moich oczu, co wystąpiło przy dłuższym używaniu micela z Biedronki. Zdarzało mi się nim przemyć twarz, używając go jako tonik i spisał się równie dobrze.


Polecam wszystkim wypróbować ten płyn, jeśli jeszcze nie miałyście z nim styczności, ponieważ dobrze usuwa makijaż i nie trzeba się namęczyć pocierając twarz czy oczy i doprowadząc przez to do podrażnień. W dodatku kosztuje niewiele, butelka ma dużą pojemność i jest wydajny.

A Wy używałyście tego płynu micelarnego? Co sądzicie? A może nie jesteście z niego zadowolone? Piszcie!

________________________________________________________________________________
Przypominam o wyprzedaży na moim blogu (zakładka wyprzedaż lub kliknij tutaj). Ewentualnie mogę się wymienić. Zapraszam.

http://optymistyczne-dni.blogspot.com/p/wyprzedaz_2067.html

instagram