Zapach świeżości w Twoim domu

W swoich zbiorach posiadam wosk Fluffy Towels z YC. Kupiłam go, skuszona wieloma pozytywnymi opiniami na jego temat.


"Zapach czystych, ciepłych i świeżych ręczników wypłukanych w płynie o nutach cytryny, jabłka, lawendy i lilii"


Powiem szczerze, że gdy powąchałam wosk jeszcze nie zapalony, nie powalił mnie na kolana. Myślałam, że będzie pachnieć proszkiem do prania czy płynem do płukania - po prostu świeżością, a wyczuwałam nieco sztuczny zapach. Jednak nie skreślam niczego na wstępie, dlatego wrzuciłam odrobinę do kominka i zapaliłam. Po chwili poczułam ładny, delikatny zapach czystego prania. Według mnie nie jest to wosk do długiego palenia w pokoju, gdyż zapach może być zbyt duszący. U mnie świetnie sprawdził się w łazience. Po zgaszeniu wosku, w pomieszczeniu unosił się ładny, świeży zapach. Nazwa jest adekwatna, pachniało jak miękkie, puszyste ręczniki.


Polecam Wam ten wosk, jeśli szukacie czegoś przyjemnego i świeżego. Miałyście ten wosk? A może inny, "czysty" i "ręcznikowy" zapach?

instagram