Paczuszka od moooni-que

Witajcie Kochani! Jak tam nastroje przedświąteczne? I jak studenci - wróciliście już do domów? :) Ja właśnie niedawno przyjechałam i pierwsze co zobaczyłam to przesyłki ;). Bardzo ucieszyłam się z paczuszki od Moniki ;). Ja również wysłałam jej kilka rzeczy (Monika pokazywała je u siebie tu) :). Sprawiłaś mi ogromną radość, taki świąteczny upominek na święta :).


A co znajdowało się w paczuszce?
Odżywka Ultra Doux Sekrety Prowansji Morela i Olejek Migdałowy - mam z tej serii jedną, ale o tej słyszałam wiele pozytywnych opinii, więc bardzo się cieszę, że mogę ją przetestować;
Lakier z Golden Rose z proteinami - nr. 334
Lakier z Golden Rose Holiday 63 - lakier, który był na mojej wishliście - wreszcie go mam! A miałam w tym tygodniu udać się do GR i go kupić ;))
Wosk z Yankee Candle - Sicilian Lemon
Dwie herbatki na zimowe wieczory :)





Druga paczuszka to torba, o którą pytałam Was w poprzednim poście - wybrałam w końcu czarną :P Jak to ja, gdy mam dylemat między kolorem a czernią :D Ale dziękuję za wszystkie wasze opinie i komentarze :).
A trzecia to mój prezent dla chłopaka, ale nie będę pokazywać, bo może tutaj zajrzeć i zobaczyć ;).

Pozdrawiam Was serdecznie, trzymajcie się cieplutko, niebawem znowu napiszę :)
Zapraszam jeszcze do polubienia mojego bloga na facebooku :)



instagram