Hakuro H70

Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z małą recenzją pędzelka z Hakuro H70. Pokazywałam go w poście z moimi zakupami na stronie cocolita.pl [tutaj]. Mam go już ponad miesiąc dlatego postanowiłam podzielić się moją opinią po tym czasie używania.


Pędzel Hakuro H70 służy do nakładania cieni na powiekę. Jak pisze o nim producent jest to pędzel wykonany z naturalnego, antyalergicznego włosia, który nadaje się do aplikacji cieni zarówno sypkich jak i prasowanych a także do aplikacji cieni na mokro. Włosie pędzla umieszczone jest w spłaszczonej, metalowej skuwce, natomiast trzonek wykonany jest z naturalnego drewna pomalowanego na czarno. Wymiary pędzla: długość włosia: 1cm; całkowita długość:17,5cm. Na cocolita.pl kosztuje około 15 złotych. 

Bardzo polubiłam się z tym pędzelkiem. Używam go do nakładania cieni na całą powiekę i do tego sprawdza się idealnie. Jest miękki, ale jednocześnie zbity, więc dobrze nanosi się nim cienie. Jest troszkę większy od pędzelków, które mam do nakładania cieni, dlatego jeśli chcę wykonać coś bardziej precyzyjnie używam mniejszych. Na razie nie zauważyłam żeby gubił włosie i nie rozkleja się. Nie drapie mnie w powiekę przy aplikacji cieni.


Z czystym sumieniem mogę Wam go polecić :). Dobrze się nim pracuje, nic się z nim nie dzieje, więc czego chcieć więcej? :) A może macie ten pędzelek? Co o nim sądzicie? A może polecacie do nakładania cieni jakiś inny sprawdzony? Piszcie!

instagram