Wishlista kosmetyczna #1

Hej! Dzisiaj post z małą listą 'zachciewajek' kosmetycznych. Każdy z nas pewnie ma taką listę, jeśli nie na blogu czy na papierze to w głowie. Interesuje mnie jeszcze kilka innych rzeczy, ale stwierdziłam, że będą one w innym poście, bo tutaj byłoby za tłoczno ;). Dwie z tych rzeczy do mnie niedługo przybędą, także będę je mogła skreślić z mojej listy.



1.  Paletka Sleek Oh so special - początkowo miała to być inna wersja, w końcu 'zachorowałam' na kolory znajdujące się w tej ;).
2. Baza wygładzająca Cashmere DaxCosmetics - czytałam różne recenzje, zarówno pozytywne jak i negatywne, ale chciałabym wypróbować ją u siebie. Zrezygnowałam z zakupu.
3. Pędzelek Hakuro H100 - pędzel do pudru typu Kabuki, o którym słyszałam wiele dobrego, dlatego stwierdziłam, że czas to sprawdzić :).
4. Szczotka Tangle Teezer - jej przedstawiać Wam nie trzeba, praktycznie każdy ją zna lub już ją ma.
5. Kamuflaż Catrice - to naprawdę kamuflaż - nigdzie nie mogę go zdobyć - jak widać świetnie się kamufluje :P.
6. Róż do policzków Inglot  - od dawna chciałam wypróbować te róże, interesuje mnie również ten w kremie.
7. Szminka do ust L'Oreal Colour Riche Balm 418 Caring Coral - piękny koralowy odcień, który chciałabym mieć w swoich zbiorach. Zrezygnowałam z zakupu, bo chyba już nawet nie jest dostępna.
8. Lakiery z Golden Rose Holiday Nail Color: 62 i 63 (cukrowa posypka) - świetne lakiery dające przepiękny efekt na paznokciach, te dwa kolory najbardziej mi się podobają.

Tak wygląda moja wishlista kosmetyczna. Oczywiście to nie koniec ;). Ale sami wiecie, ta lista ciągnęłaby się w nieskończoność :). Te kosmetyki/produkty chciałabym kupić w najbliższym czasie, zobaczymy jak to będzie. Mam również takie listy ubraniowe, z dodatkami itp., ale z racji tego, że to blog bardziej kosmetyczny, zamieściłam właśnie tą listę. 
A jak wyglądają Wasze listy? Co zamierzacie kupić w niedalekim czasie albo co chcielibyście bardzo mieć? Piszcie! Chętnie poczytam :).

instagram