Maczek na paznokciach

Hej! Niedawno pokazywałam Wam w zakupach lakiery, które udało mi się kupić w małym sklepiku. Dziś zaprezentuje Wam pierwszy z nich - szaro-biały maczek - to określenie bardziej mi odpowiada niż marmurek ;).


Przede wszystkim jestem zaskoczona trwałością tego lakieru. Utrzymuje się na paznokciach ok. 4 dni bez żadnego odprysku. Na czubkach leciutko się ściera po 4. dniu, gdyby nie to, że paznokieć rośnie, nie byłoby praktycznie żadnego ubytku na pazurkach ;). Paznokcie mam króciutkie, niestety musiałam ściąć, bo jeden mi się złamał. Na zdjęciu paznokcie z lakierem czterodniowym.


 Kupiłam go za 3zł, więc bardzo niewiele, a efekt wydaje mi się, że jest ciekawy. Na zdjęciach mam dwie warstwy - jak widać, nie do końca kryje, lekko prześwituje, ale przy trzech warstwach wszystko jest już w porządku.



 Co najważniejsze, szybko schnie - jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo nie lubię długo czekać bezczynnie :).


Jak Wam się podoba? Co sądzicie o tego typu lakierach? Piszcie!

____________________________________
PS Od około dwóch tygodni nie mogę dodawać zdjęć do postów. Muszę korzystać z Picassa Web Albums. Szukałam informacji o tym problemie w Internecie i zauważyłam, że u wielu osób w różnym czasie tak się dzieje. Może wiecie dlaczego tak jest? Albo sami mieliście taki problem?

instagram