BeBeauty. Regenerujacy krem do rąk

Hej! :) jak Wam mijają wakacyjne dni? Zrobiło się już cieplej, więc pewnie się nie nudzicie :).

Dzisiaj chciałam napisać krótką recenzję regenerującego kremu do rąk z BeBeauty.
Krem BeBeauty Hands Expert!v S.O.S Dry Skin to produkt hipoalergiczny, skutecznie odżywia, nawilża i chroni bardzo sucha skórę. Eliminuje uczucie szorstkości i dyskomfortu, poprawia elastyczność oraz zapewnia uczucie miękkości. Alantoina chroni przed wysuszeniem i działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Regularnie stosowany łagodzi i pomaga odbudować zniszczoną skórę dłoni.
Pojemność: 125 ml

Moja opinia:
Krem bardzo szybko się wchłania, ma przyjemny zapach, który od razu mi się spodobał. Gdy rozsmarujeg o na dłoniach czuję uczucie ukojenia. Nawilża skórę dłoni, dzięki czemu jest bardziej elastyczna i miękka. Ma wygodną tubkę z solidnym zamknięciem, także można go zawsze mieć przy sobie w torebce. Stosuję go zawsze na noc, wtedy nakładam go więcej, ale i w ciągu dnia kilkakrotnie wmasowuję go w dłonie. Produkt zakupiony w Biedronce, za około 3,30zł. Także cenowo również godny polecenia. Opakowanie też mi się podoba, jest bardzo podobne do Garniera. Wcześniej stosowałam nawilżający krem do rąk z tej samej firmy, w turkusowej tubce, który także się sprawdził.
Zdecydowanie mogę polecić ten krem i Wam :).


instagram